Ahad, 4 Oktober 2009

Forex Teknik Hedging ....

Rahsia disebalik dunia forex yang anda mungkin tahu dimana ramai diantara kita yang rugi ribuan ringgit dalam jual beli matawang asing. Didalam blog ini saya akan mendedahkan (melalui E-book) kesemuanya yang saya tahu mengenai teknik HEDGING yang selalu diperkatakan tapi sukar untuk anda lakukan.

Saya telah menceburi dunia forex hampir 4 tahun dan lihatlah hasilnya:-

klik gambar tersebut untuk lihat dengan lebih jelas



Pada 2/9/2008  disinilah saya telah menemui Teknik Hedging yang amat membantu saya pada ketika itu, Jika dilihat penyata ini ianya nampaknya sempurna tetapi yang tersirat dan tersurat pasti anda tidak tahu atau anda sudah mengalaminya.

Tahukah anda pada masa itu jika GBP kuat hanya 60pip sahaja saya akan kehilangan kesemua  pendapatan saya yang bernilai ribuan ringgit walaupun menggunakan Akaun Mikro. Mungkin 60pip tidak asing lagi pada pair GPYJPY yang hanya memerlukan masa 5 atau 10 minit. Jika perkara ini berlaku....
  • Apakah perasaan saya pada ketika itu? 
  • Adakah Forex sangat-sangat kejam? 
  • Sudah tentu saya sudah melupakan forex....
 Saya akan menerangkan cerita ini  lebih lanjut didalam Ebook saya nanti bagaimana perkara sebegini boleh terjadi..


Sekian Terima kasih Kerana Sudi Membaca.

            -Zulhashim-








Tiada ulasan:

Catat Ulasan